[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]

麥兜與雞

麥兜與雞



我個名叫麥兜兜,我啊媽叫麥太太,
我最喜愛食麥甩咯,一起吃雞一起在歌唱。
我個名叫麥兜兜,我老師叫Miss Chan Chan,
我最喜愛食碟雞飯,一起吃雞一起在歌唱。
但現實就似一隻鴨,o下o下一定要Duck。
唔得!唔得!點算o勒?點樣令隻雞變做鴨?
含住個雞包仔,望住四寶雞扎,
可嘆現實係要一隻鴨,加塊荔芋共我一起扎。
我最喜愛食o者o者雞,我最喜愛食雞pat pat,
我最喜愛食豉油皇雞翼,一起吃雞一起在歌唱。
我最想吃雞,我最終變臘鴨!鴨!鴨!鴨!鴨!


作曲:舒伯特 編曲:何崇志 填詞:謝立文
兒歌 - 歌詞 - Youtube Video - 麥兜與雞 - Twins唱

Popular Posts