[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]

麥兜 - 春田花花幼稚園校歌

麥兜 - 春田花花幼稚園校歌



【字幕片】

鵝滿是快烙滴好耳痛,
鵝悶天天一戲個窗!
鵝們在殼習,
鵝悶載升脹,
鵝悶是春天滴化!
鵝滿是咪耐滴主印勇,
鵝悶屎舍燴滴洞亮!
姣象你耗罵?
路時你好馬?
鵝悶田田問喉您!

【歌詞】
我們是快樂的好兒童
我們天天一起歌唱
我們在學習
我們在成長
我們是春天的花
我們是未來的主人翁
我們是社會的棟樑
校長你好嗎?
老師你好嗎?
我們天天問侯你

【意譯】
我哋係開心嘅乖細路
我哋日日一齊唱歌
我哋學緊嘢
我哋大個啦
我哋係春天嘅花
我哋會係第時話事嘅人
我哋會係社會支柱
校長你好呀?
先生你好呀?
我哋日日同你打招呼





兒歌 - 歌詞 - Youtube Video - 麥兜 - 春田花花幼稚園校歌

Popular Posts