[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]

排排坐吃粉果



排排坐
吃粉果
豬拉柴
狗透火
貓兒擔凳俾姑婆坐
坐爛個 I PAN 唔好賴我
坐坐坐 姑婆姑婆坐
坐坐坐 姑婆姑婆坐
坐坐坐 姑婆姑婆坐
坐爛個 I PAN 唔好賴我!

排排坐
唱歌歌
雞打鑼
鴨拍掌
歌仔幾隻等姑婆唱
唱後你聲沙唔好話我!
唱唱唱 姑婆姑婆唱
唱唱唱 姑婆姑婆唱
唱唱唱 姑婆姑婆唱
唱後你聲沙唔好話我!

排排坐
笑啊啊
一起來
講笑話
古仔講個俾姑婆聽
笑大個嘴吧唔好賴我!
笑笑笑 姑婆姑婆笑
笑笑笑 姑婆姑婆笑
笑笑笑 姑婆姑婆笑
笑大個嘴吧唔好賴我!

Popular Posts